Stații CFR cu toalete insalubre și fără apă potabilă.
Greu pentru călători, dar la fel de greu este și pentru angajații din stațiile CFR, între Craiova şi Drobeta Turnu Severin. Construite în urmă cu zeci de ani, multe din clădiri sunt aproape ruine. Pe magistrala 900, una dintre cele mai circulate linii din România, apă potabilă curge în doar trei staţii, dar băile nu pot fi folosite în niciuna. De dotări moderne… e clar că nici nu poate fi vorba.Halta Gura Motrului – un important nod feroviar din Oltenia. 47 de trenuri trec zilnic pe aici. Printre ele, 17 trenuri de călători, unele chiar internaţionale. Călătorii, și așa puțini, sunt puși pe fugă de priveliștea dezolantă.E o singură fântână din zona peronului care este nefuncţională de mai bine de 10 ani. O altă sursă de apă în staţie nu există.Și nici grupuri sanitare nu sunt. Singurele toalete sunt vechi de zeci de ani. Decât să riști să cadă peste tine, mai bine te abții.Ne continuăm călătoria spre Drobeta-Turnu Severin. Următoarea staţie pe care o gasim, doar steagurile noi care flutură pe peron dau de înţeles că staţia CFR încă funcţionează. Fântânile cu apă potabilă sunt doar un număr de inventar, grupurile sanitare sunt greu de folosit, iar sala de aşteptare este o ruină. Nu au mai mult noroc nici cei care călătoresc pe ruta Craiova – Târgu Jiu. Din cele 30 de staţii de pe cele două rute, doar 18 au grupuri sanitare funcţionale. Apă potabilă găseşti doar în patru.
CFR promite, însă, că 47 de staţii vor fi modernizate în următoarele 12 luni. Numai pe ruta Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş ar urma să fie investite peste 50 de milioane de lei
Citeste mai mult:m.digi.24.ro